Què diuen els alumnes que han fet el curs on-line de menjadors escolars aquest mes d'abril i maig de 2018?

És el primer curs online que faig amb l'escola empordà, però de ben segur que no serà l'últim m'ha agradat molt, tan la forma de treballar com tot en general, és un curs que recomanaria a totes aquelles persones que els agrada aquest món ja que és molt sencill de fer servir i d'apendre a com va, estic molt contenta i el més segur és que fagi el de vetlladora.

Encantat d'haber realitzat un altre curs amb l'Escola Empordà. La plataforma és molt senzilla d'utilitzar, totalment recomanable. Espero que a tots ens hagi ajudat per ampliar els nostres coneixements i algún dia puguem posar-ho en pràctica. Molta sort o tots/es!

Estic molt contenta d'haver fet aquest curs. La veritat és que he après moltes coses i a més m'he divertit fent les activitats. En un primer moment no tenia gaire clar això de fer aquest curs, però ara me n'alegro i agraeixo haver-lo fet. Sé que el que he llegit i après em podrà servir de molt.
Espero que a tots us hagi anat bé i com jo hagiu après moltes coses noves. Reconec que alguns moments ha estat difícil però m'he esforçat al màxim!
Finalment vull agraïr a la meva cosina Núria, una gran pedagoga, tot el que m'ha ajudat al llarg del curs.

Hola ha tothom. Estic molt contenta d’haver fet aquest curs, ha sigut una experiència molt enriquidora, on he aprés moltes coses, que espero posar algun dia en pràctica. També ha sigut un repte per mi, fer un curs on-line dons no n’havia fet mai cap. Os desitjo molta sort a tots.

Bé, això ja s'acaba.
Ha estat un curs molt interessant.
Molta sort a tots amb l'examen final!

Considero que aquest curs ha estat una experiència molt positiva perquè ,a banda d'adquirir nous coneixements ,he pogut comprovar ,gratament, que la intervenció dels monitors/es de menjador,va més enllà que la de vigilar i cuidar als infants al menjador. Realitzan una funció,no només lúdica,sinó educativa,treballant i reforçant aspectes,que desde casa i la pròpia escola,en horari lectiu,no es fan o no es poden fer,donat la necessitat de donar prioritat a les matèries didàctiques, com són l'adquisició d'hàbits saludables relacionats amb la higiène i l'alimentació i el treball en valors.
Amb la seva tasca,contribuiexen a que els infant es responsabilitzin desde molt aviat,de la importància que té menjar bé ,bo i de tot ,netejar.-se les mans abans i després de cada àpat o simplement de menjar ,utilitzar correctament els coberts, mastegar bé,etc . En definitiva,a fer-se persones autònomes,habituades a unes rutines i a saber comportar-se adequadament en l'entorn.


És la primera vegada que feia un curs online, i ho he trobat molt interessant. Tant és així que ja m'he matriculat a dos més (manipulador d'aliments i primers auxilis). Amb tots aquests cursos aconseguiré completar la meva formació de monitor de lleure i aquest estiu podré posar en pràctica tots els coneixements adquirits. Moltes gràcies i a reveure.

Bé... Tot no dura eternament, algún dia s'acaba, és el que està apunt de passar amb aquest curs on una servidora i la resta de companys que vam iniciar aquest curs, ara ens tocarà acomiadar-nos. Moltes gràcies a tots/es i els propis tutors que han anat atenguen els nostres dubtes i problemes. I com han dir la resta de companys, molta sort a l'examen final!!

Ha estado una muy buena experiencia de haberme decidido hacer este curso. He estado muy contenta, ilusionada y comoda. Al principio se me hizo un poco difícil, ya que nunca hice un curso online. Lo que no me esperaba es que me fuera tan bien, porque he aprendido muchas cosas importantes, los cuales me van ayudar como futura monitora, al igual que en mi vida cotidiana, con mis hijos. No me he arrepentido de haberme sacado esta semana el curso de manipuladora de alimentos, ya que he podido aumentar mi conocimiento dentro de este ámbito de monitora de comedores escolares. Quiero concluir este comentario final para dar las gracias a los profesores y, a los compañeros les quiero desear mucha suerte al examen final.

Darrerament acabo de penjar l'ultim exercici tot i que gairebé son les dues de la matinada, suposo que aquesta és una de les avantatges de fer un curs on line! No serà pas l'ultim, segur! Ha estat molt fàcil, la plataforma del curs és senzilla, pensava que seria més complicat ja que al principi no ho veia tant clar però de seguida li pilles el "tranquillo" a això. Ha estat curiós això del fòrum, i la veritat és que m'ha agradat. Se m'ha fet curt i espero de tot cor que tingueu molta sort en la vostra feina els que la tenen i que en trobin aviat els que la busquen. Gràcies als tutors pels aclariments, de seguida he obtingut resposta a qualsevol dubte. He après més del que em pensava en aquest curs, i ara espero que l'examen final vagi bé.

Companys ja arribat el moment de despedir nos ha sigut un curs facil de seguir i que m ha aportat molt per poguer seguir treballant en el mon del lleure!
Que vagi molt b tot el que us proposeu una abraçada per tots/es.

Bones a tothom. Estic molt contenta d'haver fet aquest curs perqué he après moltes coses. Ha sigut fácil d'entendre encara que algun entrebanc he tingut. peró de seguida ho han solucionat. I també m'ha agradat molt compartir estones amb vosaltres encara que no ens coneixem personalment......Qui sap potser amb un futur ens tornem a retrobar sigui algún altre curs o per tema laboral. Perqué estic segura que algún altre curs on-line faré.

Moltes Gràcies companys i companyes per aquests dies i Moltes Gràcies els professors per la feina que feu dia a dia.

Estic contenta d'haver fet aquest curs, ja que he aprés coses noves, he vist que el menjador escolar no es nomès menjar si no que també es un lloc on seguir educant. Espero que a tots ens vagi molt bé i que algún dia poguem treballar del que hem estudia.
Molta sort a tots amb l'examen final!!


El curs m'ha semblat del tot sorprenent. He descobert un mon molt interessant que implica molts de valors al voltant del menjars en vers als agents educatius.
És la continuitat de donar als alumnes les eines necessaries tant per saber menjar com per saber comportarse a la taula i fora d'ella. Sempre s'ha dit que les situacions més importants en la vida es donen amb un bon àpat a taula. Ara puc assegurar que totes les arrels es formen desde petits a casa i desde una taula al menjador en el cole amb els companys.
Els valors que aprenent els nens són necessaris per la bona conducta i el desenvolupament de les etapes educatives.
Us agraeixo a tots la vostra colaboració al fòrum, ja que desde els vostres comentaris, he pogut aprendre més ennllà. I m'heu ajudat a veure altres objectius per mi molt interessants.
Gràcies i molta sort per a tots i totes.

Ja estem a la darrera part del curs!
La veritat que ha estat tot un plaer haver pogut compartir comentaris amb tots vosaltres. No havia fet mai uns curs online, però m'ha sorprès gratament i segurament no estarà l'úntim que faci.
He aprés moltes coses relacionades amb els menjadors escolars que jo creia inexistes, i la gran tasca que duen a terme els monitors/es dels menjadors escolars ajudant als infants a adquirir uns bons hàbits alimentaris, d'higiene, socials, de companyerisme...Ajudant-los i guiant-los en les activitats de després del dinar.
Només em manca desitjar-vos a tots molta sort en la darrera prova!


Bon dia a tothom,
m'ha agradat i he après molt del món del menjador. Tants anys portant els meus fills el menjador i sempre donava més importància a l'hora del dinar, que a l'hora del lleure. I he vist que tots dos són prou importants. La feina que fan els monitors és molt valuosa, vigilant i educant els nens mentre estan dinant i a l'hora del pati. També gestionant les seves emocions, conflictes i vigilant la seva salut.
Són moltes coses a fer i s'ha de valorar la gran feina que fan. Espero poder posar en pràctica, totes les coses apresses en aquest curs.
Us desitjo molta sort en el vostre futur i potser ens trobarem fen més cursos.

Hola i adéu a tots, un plaer compartir aquest curs amb tots vosaltres, personalment m'ha agradat molt i trobo que ja tocaria que per llei fos obligatori tenir titulació oficial per fer feines, com aquesta, amb tanta responsabilitat, tant a escala educativa, com en l'àmbit de seguretat en l'activitat d'alimentar-se correctament, i amb un comportament idoni, on els nens i nenes han de ser educats amb professionalitat i solvència, en aquesta etapa tan important de creixement i aprenentatge. Una llàstima que estigui prohibit posar dades personals, mails i telèfons per conèixer-nos i ajudar-nos personalment o professionalment , però entenc la normativa. una abraçada i molta sort.


Hola companys i companyes!! M'ha agradat molt fer aquest curs i sobretot aprendre tantes coses noves sobre el menjador escolar. Jo sóc educadora infantil, però sempre hem treballat més sobre les aules i no tant la part de menjador , que crec que és un molt important i interessant. Gràcies a aquest curs he pogut aplicar una mica més els meus coneixements. I amb això vull continuar formant-me i aprenen sempre moltes coses noves.

Hola a tots/es!!! Avans de fer aquest curs, tenia una visió molt diferent del què era realment el servei de menjador escolar. Crec que, a través d'aquest curs s'està fent molt bona feina en formar-nos, què s'aprofitiin i no desaprofitin aquestes tres hores, que durant tot un curs són moltes. L'educació saludable no ha de ser menys que llegir i escriure, tot és important, com també l'estona de lleure que tenen en el servei de menjador. Crec que si entre tots/es apliquem el què hem aprés, aconseguirem un espai molt profitós, transmatent molts valors. Moltes gràcies a tots/es i molta sort a l'exàmen final! Salut! ;)

Bueno, aixó ja s'acaba... M'ha agradat moltissim poder fer aquest curs.. Ara espero poder trobar feina, i la meva intenció es fer algun curs més com el de vetlladora. Penso que tot suma, i el que vull es poder treballar i gaudir dels meus fills, i de les activitats que faig a la tarda com a monitora de futbol sala. Ha sigut un curs, sencill, molt amé i curtet, cosa que s'agraeix, quan tens família, i feina... Es difícil compaginar-ho to, pero a mi realment se m'ha passat bastant be.

Us desitjo a tots i totes, que tingueu molta sort, els que qui com jo busqueu feina de monitor, i als que ja la tingueu, que aprofiteu moltiissim la tasca de poder treballar amb nens per que desde el meu punt de vista es un treball molt agraït

Hola a tothom. M’ha agradat fer aquest curs perquè he après moltes coses que no coneixia i que segur que me serviran quan treballi de monitora de menjador.
El temari l’he vist molt complet perquè toca molts temes importants i que ens poden ser útils també en la nostra vida diària (hàbits, salut, alimentació...).
Ha sigut molt fàcil seguir el curs i més fer-lo on-line perquè l’he anat fent a estones lliures, per això, igual m'animo fer un altre curs.
M’ha semblat interessant conèixer al fòrum la opinió d’altres companys del curs.
Gràcies als tutors pels comentaris i corregir ràpid les activitats.
Molta sort a tothom a l’examen final ¡¡

Bona nit, jo també estic molt contenta d'haver fet aquest curs de monitora de menjador. Tot i que al principi el fet que fos online em tirava una mica enrere perquè mai havia fet un curs NO presencial, m'ha sigut fàcil i m'ha agradat molt.
També, pel que fa a les activitats crec que han estat adequades i agraeixo la rapidesa en què han estat corregides i avaluades. Les activitats que haviem de comentar aquí al fòrum han estat divertides perquè hem pogut compartir opinions amb els altres companys/es del curs.
Finalment, penso que he après molt i que aquest curs em servirà per acabar de completar altres cursos que ja havia fet anteriorment.
Moltes gràcies i sort a tothom per l'últim test que farem dilluns. Segur que ens anirà genial a tots i a totes!!!


Hola! Estic molt contenta d'haver pres la decisió de fer aquest curs on-line, al principi no les tenia totes, pensava que em seria impossible compaginar-m'ho amb la feina de casa i els nens petits, però ha sigut més fàcil del que em pensava, he aprofitat les estones lliures per fer-ho i la veritat és que m'ha anat molt bé, ja que m'ha servit per distreure'm i deixar enrere una mica la rutina del dia a dia.
M'ha agradat tant i m'ha semblat tant fàcil de fer servir la plataforma, que he decidit fer un altre curs, el de transport escolar o algun similar. Tinc la sort de tenir el titol de primers auxilis en nadons i nens i potser tindré més facilitat per entrar a treballar, tot i que ara mateix no ho necessiti, però qui sap en un futur.
M'ha agradat molt poder comentar varies opinions al Fòrum, i veure que no tots tenim la mateixa manera de pensar. El més important és que he vist bon rotllo i ens hem respectat a pesar de no pensar igual.
Vull donar les gràcies també als tutors del curs, que almenys en el meu cas quan he tingut algún dubte m'han respos amb rapidesa i han explicat molt bé els exercicis que haviem de fer. Així ha sigut molt més fàcil tot.
Així doncs espero que a tots us vagi genial, ha sigut tot un plaer fer aquest curs amb tots vosaltres a pesar de no coneixen's personalment.

Hola a tothom!
Fa gairebé uns 15 dies que vam emprendre tots plegats el estudiar aquest curs on-line.
Segurament tots tenim vides diferents i rutines que no són iguals, peró la decisió de tenir un títol de monitor/a de menjadors escolars ha sigut una opció que tots hi hem estat d'acord en fer-ho.
Penso que aquest curs ha sigut molt de profit, ja que he après moltes coses noves, i coneixements adquirits que segurament m'ajudin el dia que treballi en un menjador escolar.
Moltes gràcies als tutors per aclarir-me els dubtes quan he necessitat ajuda i molta sort a tots/es!



Informació dels cursos on-line en aquest enllaç: INFORMACIÓ GENERAL




Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Qui està obligat per llei a sol·licitar el Certificat negatiu del Registre de Delinqüents sexuals? Tot el cal saber sobre el Registre de Delinqüents Sexuals

El model integral del lleure educatiu

Quina titulació han de tenir els monitors i les monitores dels menjadors escolars?