Què diuen els alumnes que han fet el curs on-line de vellador/a escolars?

Els comentaris finals al fòrum del curs de vetllador/a escolar on-line de l'Escola l'Empordà que hem portat a terme durant aquest mes de desembre de 2017:

Bona nit a tothom,
Aquest curs m'ha sorprès positivament , ha sigut molt interesant, Saber que una vetlladora es tant important en la vida d'aquests nens el poder ajudar-los a ser millors com persones ,més autónoms, m'omple d'alegria poder ser part de la cadena de la inclusió a les escoles i poder ser d'ajuda. La forma de formar-nos ha sigut molt pràctica poder fer-ho a qualsevol hora del dia, els videos m'han ajudat molt a posar-me dins de la pell de moltes vetlladores persones que com jo volen que aquests nens siguin autonoms i arribin a on vulguin malgrat els seus problemes. Moltes gracies a tots companys del fórum espero que us hagi agradat aquest curs tan com a mi, Segur ens trobem a d'altres cursos perque segur repetiré amb aquesta escola. Fins aviat!!


Crec que va ser una molt bona decisió fer aquest curs, ja que en l'àmbit professional he fet un pas més, i en l'àmbit personal m'he emportat moltes bones reflexions. Aquest curs m'ha fet tenir moltes més ganes de seguir en el món de l'educació d'infants i joves, espero que tenir aquest títol m'obri portes a noves experiències laborals que hem faran sentir realment realitzada i feliç. A més he de dir que m'ha agradat la forma en què està estructurat el curs i la forma de treballar. Moltes gràcies als tutors per l'ajuda.
Molta sort a tots els companys i companyes!


Hola a tots! Ha sigut un curs molt interessant, els continguts m'han semblat molt amplis,la veritat es que en pensava que serien mes simples.
He après molt i en serviran per la meva feina actual.
Gracies als professors!!


Hola a tots i totes. Ha estat un curs molt interessant. Estic molt agraït als consells que m'han donat els tutors que al llarg del curs, als enllaços i vídeos.També agraeixo als companys els seus comentaris i aportacions. He après molt. Moltes gràcies i bones festes!

Hola a tots/es, Aquest curs a sigut molt interessant com tots els que he pogut fer amb vosaltres, he après molt.
Agraïr a l'Escola Empordà k hagueu fet el curs tant complert.
Moltes gràcies a tots els professors i Bones festes a tots!!!


Hola a tots i totes.
Aquest curs ha sigut molt interessant i molt complert.
Personalment, no pensava que hi hagués tant de temari. Amb tot, ha sigut gratificant. A part del temari, que ha sigut molt interessant, tots els enllaços i vídeos que han penjat els professors están molt bé (jo m'ho tornaré a mirar tot amb més calma!).
Espero que tots i totes estigueu tant contents i contentes amb aquest curs com ho estic jo.
Gràcies als professors per la seva atenció.
Bones festes!

Hem arribat al final,
ha sigut un curs intens, però molt interessant.
Agrair de nou a L Escola Empordà per aquests curses tan interessants i ben plantejats.
Bones Festes a totem i fins avian!!


Bon dia! Dies de feina, preparacions...les dues setmanes més intenses de l'any junt amb el curs. Contenta d'haver adquirit nous coneixements essencials per a treballar amb nens amb necessitat especials.
Gràcies a escola Empordà per facilitar la formarcio i poder compaginar la vida laboral,vida personal i la curricular.
Bones festes a tots, llibertat i democràcia!

Aquest curs per mi ha passat més ràpid del que m'esperava. Hem adquirit molts coneixements que ara s'haurien de complementar amb l'experiència. A veure si tenim sort i podem entrar en el món dels vetlladors i vetlladores!
Espero que a la resta us hagi estat profitós com a mi.
Salutacions a tots!

Ja s'ha acabat?
Dir que se m'ha fet llarg i curt a la mateix vegada.
Un curs molt intens i carregat de simbolisme i emocions.
Sobretot emocions, perquè aquesta societat ens condueix a expressar-les davant les injustícies i els prejudicis.
Encantada d'haver fet aquest curs i a la espera que ens retrobem en algun altre o en futures feines.
Fins aviat!!!

Bona nit a tothom !
Encara que la situació no ha sigut la més adient estic molt contenta d'haver pogut fer aquets curs , ja que he apres moltes coses per posar a la practica a la feina .
Tenim un munt de recursos per guiar-nos i apendre .
Bona sort a tothom .
Gracies als professors per la seva paciencia.


Tots en la nostra vida tenim algunes dificultats , i ens agrada que ens tractin igual que a la resta ja que si necessitem quelcom hu demanarem. A vegades pensem que necessiten la nostra ajuda quan son capaços de valer-se per ells sols o decidir per ells sols.
Tots som diferents i ens hem de tractar a tots per igual, sense discriminar.

Per començar m’agradaria dir que poder realitzar aquest curs m’ha enriquit molt. A través dels diferents mòduls formatius i recursos he adquirit nous aprenentatges, he pogut definir quines són les veritables tasques del vetllador o vetlladora, he entès què implica ser-ho i lo imprescindibles que són per molts infants. Tanmateix, si alguna cosa he trobat a faltar és el fet de conèixer casos reals, situacions reals i com actuar davant d’aquestes. És cert però que per acabar d’aprofundir en la tasca de vetlladora o vetlladora cal experiència, que és la verdadera font d’aprenentatges.
Agrair la tasca que han realitzat els professors posant a la nostra disposició els diferents continguts i recursos que de ben segur ens seran de gran utilitat, resolent els dubtes i inquietuds i retornant les activitats en molt poc temps per tal que no ens quedéssim enrederits. Agrair també els companys i companyes per haver pogut compartir idees, opinions i inquietuds.
Bona sort a tots i a totes!


Bon vespre a tothom!
Com a última intervenció en el fòrum m'agradaria remarcar que aquest curs m'ha permès conèixer més professionalment com ha de ser el tracte amb infants amb NEE. Considero que hauria de ser una formació bàsica per tota persona que té contacte amb infants, ja que molts recursos també es poden traslladar a infants que en principi, no presenten dificultats.
Hi ha alguns temes que m'hagués agradat tractar més a fons, però en general, la visió que et dóna el curs és bastant àmplia i et proporciona recursos per aprendre'n encara més.
Espero que la resta de companys hàgiu après tant com jo i que puguem aplicar tots aquests coneixements a infants que ho necessitin!
Bona sort a tothom!

Bona nit, primer de tot dir que aquest curs m'ha proporcionat molts coneixements nous i m'ha aclarat dubtes respecte els que tenia al principi. Crec que aquest curs és indispensable per treballar amb nens, qualsevol tipus de nen (amb NEE o sense), ja que t'ajuda a entendre'l i a saber treballar conjuntament amb ell.
Espero que a tots us hagi anat d'allò més bé el curs i que hagueu aprés tant com jo. Que tingueu sort en la vida laboral i que pugeu ajudar a tots els vostres alumnes. Repartiu felicitat!
Fins aviat!


Hola!! Quiero empezar dando las gracias al curso, me a ayudado a entender todo muchísimo mejor. Trabajo en un hospital y cuando llega el verano ejerzo de vetlladora en un casal, con un niño autista. Este curso me va a ayudar a la hora de entender mejor a este nene. Y a ejercer mejor mi trabajo.
En relación al fórum, he ido leyendo todos los comentarios que he podido de mis compañeros, y a sido genial, por que desde distintos puntos de vista he ido cogiendo apuntes y he visto las cosas diferentes.
Estoy muy contenta con este curso y con el trato magnifico de Jordi y Rubèn. Sobre todo, Rubèn, agradecerte el pedazo de comentario que me hiciste en la pag personal, que no sabes lo contenta que me puso.
Y para acabar, suerte a todos compañer@s, que todos podamos ejercer la profesión que nos llena y gusta. Y buenas fiestas, ya que estamos.
GRACIAS !!!!

Hola!
Ja ho tenim! Ja ha passat un meset quasi des de que vàrem iniciar aquesta formació...ha estat ràpid però intens on hem pogut aprofundir en alguns aspectes o inclús aprendre alguna cosa nova que ens servirà en la nostra tasca com a vetlladors/es.
Considero que el nivell d'aprenentatge i la manera en què està preparat el curs és perfecte. Estic molt contenta d'haver-m'hi apuntat! Aniré mirant si en surt algún altre curs del meu interès i se'ns dubte recomanaré Escola Empordà.
Tan de bo tots tinguem sort a nivell laboral, tan els que ja hi esteu immersos com els que busquem feina com a vetlladors, ja que considero que no hi ha res més important que treballar d'allò que t'agrada.
Aprofito també per a desitjar-vos unes bones festes, que ja les tenim aquí!
Una forta abraçada,


Bon dia, us escric molt contenta sobre el curs i tot el que he après sobre aquest. Ha estat molt interessant i pràctic, l'activitat que més m'ha agradat ha estat la de crear dues activitats ja que és la que he trobat que s'assemblava més a la realitat i en la que em sentia monitora. És increïble el que es pot arribar aprendre amb un crus online, mai n'havia fet cap i tenia els meus dubtes de si realment aprendria però la veritat és que m'ha sorprès molt gratament i he après moltíssim! Realitzant-lo encara m'han vingut més ganes de treballar ja amb aquests nens i posar en pràctica tot el que he après!
Espero que també us hagi agradat i motivat per poder arribar a treballar de monitors!

Bon dia, no pensava pas poder acabar el curs a temps, ho veia impossible, un mes molt intens i sense deixar de pensar,... ostres que haig d'estudiar, ostres els deures,... jajaja no ho sabeu pas, però bé. Ja està, estic contenta dels resultats que he anat treient i si que ha sigut molt profitós, intens però profitós.
Jo també he aprés a través dels videos, mòduls,... quin ha de ser el nostre paper davant de cada un dels infants, i com ens hem de comportar amb ells.
El que puc dir, és que aquesta branca de treballar amb nens amb NEE, no m'ho havia plantejat mai fins que el curs passat, se'm va oferir la oportunitat de treballar amb ells, és una passada per què són nens/es molts agraïts, i això t'omple com a persona i et fa crèixer.


L'únic incovenient què hi veig, és que no es valora suficient per la feina que es fa. Com sempre l'educació no es valora prou i això m'entristeix, però em quedo que treballant amb infants amb o sense NEE, m'omple i em fa ser feliç.
I per acabar donar-vos les gràcies a vosaltres Rubèn i Jordi, per oferir aquests cursos i ajudar-nos a enriquir-nos amb nous aprenentages.
Molta sort a totes i a tots en el vostre viatge de la vida, i que us vagi tot molt bé.

Bon dia,
Ha sigut un curs molt interessant que m'ha permès aprendre moltes coses que realment no sabia, des d'algunes funcions del/de la vetllador/a fins a aspectes a tenir en compte a l'hora de treballar amb nens i nenes amb NEE. M'ha servit per reflexionar sobre com em relaciono amb persones amb diversitat funcional i observar que moltes vegades actuo de forma incorrecte, per tant, a partir d'ara hauré de ser més conscient a l'hora de tractar amb aquestes persones per fer-les sentir igual que qualsevol altre.
Els comentaris al fòrum de la resta de companys i companyes també m'han aportat altres visions i opinions, de manera que han sigut molt enriquidors.
La plataforma virtual que s'utilitza l'he trobat molt fàcil i útil i això és de gran ajuda.
Moltes gràcies per tot i fins aviat!!


M'ha agradat molt estudiar aquest curs ja que estic estudiant educació infantil i això ha fet que també pugui aumentar el meu coneixement sobre el tema. Sempre he volgut treure'm aquest títol però mai hagués pensat que ho faria online, m'ha sorprès positivament ja que penso que és molt còmode. Agrair a tots els professors per fer possible aquest curs, Bones festes a tothom!

Ha sigut un curs molt interessant i del qual trauré molt de profit. Gràcies per l'aprenentatge i l'oportunidat de poder realitzar-lo. Desitjo que tingueu molta sort companys/es del fòrum i aconseguiu el vostre objetiu amb el curs!

Bona tarda ,
Aquest curs a sigut molt interesant, he après realment com es el dia a dia una vetlladora .Desde tenir molta empatia, a saber conectar amb un nen de NEE.Ens heu aportat molta informació i videos per poder formar-nos .
Espero aviat poder posar en practica tots aquest coneixements que apres al curs.
Gràcies als profesors.El forum tambe m' ha servit per aprendre dels meus companys punts de vista diferents.
Segur que repetire l' experiencia fent més cursos.

Bona tara a tots. Dir que fer aquest curs ha sigut un encert , ja que m’ha servit per ampliar coneixements i recuperar els que ja tenia adquirits de cursos anteriors.
Espero seguir fent cursos tant motivadors com aquest. Si algú sap alguna altre curs similar, estic interessada en adquirir nous coneixements, ja que crec que és important anar-los actualitzant.
Només em queda desitjar-vos unes bones festes i espero que puguem trobar una feina relacionada amb l’educació.


Ha estat un curs molt intens i satisfactori, gràcies a les ajudes dels tutors, vídeos, altres arxius complementaris, els apunts i les vostres intervencions al fòrum. Gràcies això, he pogut fer un pas més a conèixer el món del vetllador/a i dels infants i joves amb NEE. Realment estic molt satisfeta amb tot el que hem fet, i penso que ara estic més preparada per gaudir d'aquest increïble món, on la nostra tasca pot facilitar la vida d'aquells que moltes vegades queden apartats de l'àmbit educatiu i del sistema social.
Moltres gràcies per tot^^ Gaudiu del que vindrà ara!!!!
Fins aviat:)

He de dir que jo havia fet anteriorment el curs de monitor de menjador, i en la meva opinió aquest curs a estat una mica més difícil que l’altre, també tinc pensat fer el curs de monitor de lleure que crec que es molt interessant de fer.
En la meva opinió e de dir que crec que la feina de vetllador és una feina molt complexa i que tot i que aquest curs ens prepari molt bé, serà amb l’experiència i amb les dificultats reals que podrem aprendre més i ser uns bons professionals.
Espero que tothom trobi feina ràpidament, i molta sort.


La verdad es que creía que me seria mas fácil, ha sido intenso y satisfactorio a la vez, llevaba como 15 años sin estudiar, aun que ahora que empezado, ya parece que me voy animando a mas, para los que os animéis os veo en el curso de monitor/ra de comedor .SALUDOS A TODOS!

Bona tarda.
Aquest curs ja s´acaba i he de dir que de tots els cursos que he fet és el que més m´ha agradat,
espero trobar aviat una feina relacionada amb aquest tema,moltes gràcies als professors i companys a estat un plaer,el temari
molt interessant,complert i s´anapren molt.Gràcies.


Aquest curs ha sigut interessant, veig que la feina de vetlladora és una tasca molt complexa, que tracta molts de temes diferents i hem fet una pinzellada sobre molts d'ells. A part d'aportar-me informació I eines personals per poder treballar amb alumnes amb NEE, m'ha fet reflexionar sobre el canvi que ha fet i està fent l'educació, com aquest canvi ajuda a un canvi de societat, fent-la més fàcil per tots, encara que aquest canvi a la pràctica no és fàcil, ja que ens trobarem molts obstacles, des de professionals desmotivats, falta de recursos o problemes burocràtics entre d'altres. Ja que per cobrir les necessitats d'aquests infants es necessiten molts recursos que no són accessibles per tothom.
Tot així m'agradaria aportar el meu gra de sorra per aquest canvi de l'educació per canviar la societat en la qual vivim i fer-la més agradable per tothom.
Salut i sort per a totes!!!!

La realització d’aquest curs ha ampliat els meus coneixements sobre els infants amb NEE. M’ha semblat un curs molt interessant i amb una gran estructuració , a través del qual he pogut accedir a gran cantitat de materials per saber-ne més sobre aquest món i la importancia del vetllador/a en els procesos d’ensenyança-aprenentatge d’aquests usuaris.
Agraeixo totes les vostres aportacions i informació que a través del forum s’ha facilitat. Desitjo molta sort a tots/es!
Fins aviat!


M'ha semblat un curs molt interessant. Hem treballat diferents temes relacionats amb els infants amb NEE, un món que m'agrada molt i sempre vull aprendre'n més. Penso que el curs ha estat molt ben estructurat i l'he pogut anar seguint sense cap problema.
Per acabar, donar-vos les gràcies per aquest curs i a tots als companys desitjar-vos molta sort.
Una abraçada,

Aquest curs ha sigut molt interesant. S'ha treballat tots els aspectes dels infants amb NEE i em aprés sobre diferents discapacitats. Em quedo amb l'aprenentatge que el vetllador/a és una part més de l'engranatge en el treball diari amb aquests alumnes ja que hi ha molts més professionals enfocats en ells i sobretot les seves famílies. El nostre repte és gestionar la gran vinculació emocional que podem tenir amb els alumnes amb NEE ja que estem en contacte molt directe amb ells.
Una abraçada a tothom i molta sort en els vostres projectes. També gràcies als tutors que han estat acompanyant-nos.


Fa molt de temps que tenia ganes de fer un curs de vetlladora per ampliar la meva formació (TEI i monitora de temps de lleure) i endinçar-me una mica en el mon de les necessitats especials que tant m'atreu i me van recomanar fer-ho amb vosaltres.
He après molt i espero poder aplicar tots aquests coneixements en el meu dia a dia, tant a l'escola com en qualsevol situació que sem pugui plantejar.
Només donar-vos les gràcies per tot, per aquesta "pincelada" sobre les nee... no descarto aprofundir més en aquesta materia.
I a vosaltres companys... molta sort!

Ha sido un curso, muy interesante, donde he aprendido cosas que desconocía y me pueden ayudar mucho a mi dia a día, también destacar la buena estructura del curso, y dar las gracias a los tutores, y a ,los compañeros que han participado, de todos se aprende algo, gracias por todo.

Ha estat un curs intens però molt interessant. M'ha ajudat a reflexionar sobre diversos conceptes. He après coses noves que m'aniran molt bé a l'escola on treballo, tant si segueixo fent de monitor de menjador com si faig de vetllador. En tots els casos en treuré molt profit. agraeixo el meu tutor tots els consells que m'ha donat sobretot al principi. Agraeixo també els comentaris dels companys al forum. He après de vosaltres. Gràcies i fins aviat.

M'ha semblat un curs molt interessant i ben estructurat, he après moltes coses i repassat altres conceptes importants que coneixia del grau. Crec que li he pogut treure profit i que em serà de molta utilitat en el futur. Gràcies per l'aprenentatge i sort a tots! Fins una altra

Personalment, amb la realització d'aquest curs m'emporto un aprenentatge més aprofundit sobre la tasca de vetlladora, ja que quan vaig començar aquest setembre, no ho havia fet mai i no tenia massa idea sobre què calia fer. Està sent una experiència nova i molt enriquidora professionalment, però sobretot personalment, ja que l'aprenentatge que fas per tu mateix és brutal. Per una banda, fas un coneixement intern de tu mateix molt gran i t’adones de com reacciones davant certes situacions, i què cal fer per canviar-ho o millorar-ho. Per l'altra, aprens a tractar amb infants amb NEE, que com ja he anat explicant, amb un adolescent és molt difícil trobar un punt de connexió quan per ell ets marca de la seva diferència. Però, penso que aquests petits reptes són els que de veritat valen la pena i et fan créixer com a persona, adquireixes, més profundament, valors com l’empatia, l’autocontrol, el respecte i el fet de saber quan cal prestar ajuda.
Tanmateix, al llarg del curs he trobat a faltar algun petit aspecte en relació als trastorns de conducta i alguna orientació sobre quines estratègies podem utilitzar per potenciar un vincle amb aquests infants, sobretot amb adolescents. Fent el curs he pogut percebre que és una formació adreçada per tractar infantil i primària, però no adolescents. És evident que tots els recursos es poden aplicar amb més grans, però potser s'hi podria aprofundir més.
Per acabar, gràcies als tutors per tots els recursos que ens heu posat a l’abast per entendre quina és la veritable tasca dels vetlladors, per acompanyar-nos en les nostres inquietuds i fer possible aquesta formació. Als companys, per poder compartir opinions i punts de vista al fòrum, una manera molt enriquidora perquè t’adones que hi ha gent que pensa igual que tu, però molta altra gent que pensa totalment diferent, i aquest contrast d’idees és el que ens fa persones i ens fa millorar la tasca perquè permet adonar-se del que fas bé i del que, potser has de millorar per la teva pràctica.


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Qui està obligat per llei a sol·licitar el Certificat negatiu del Registre de Delinqüents sexuals? Tot el cal saber sobre el Registre de Delinqüents Sexuals

El model integral del lleure educatiu

Quina titulació han de tenir els monitors i les monitores dels menjadors escolars?