Que diuen els alumnes que han fet el curs on-line de menjadors escolars?

Alguns comentaris finals al fòrum del curs de monitor/a de menjadors escolar on-line de l'Escola l'Empordà que hem portat a terme durant aquest mes de juliol de 2017:

Hola gent!
Això ja s'acaba. Ha estat el meu primer curs online, però crec que no serà l'últim. He de dir que no estava gaire segura de fer-lo, per temps, tinc dos nens petits, i perquè no domino gaire tot això de les noves tecnologies i la veritat que no m'ha sigut gens difícil, està tot molt ben explicat i es molt fàcil d'utilitzar. He aprés moltes coses interessants. Encantada amb l'experiència.
Espero que a tothom li hagi anat i agradat tan com a mi.
Sort a tots amb l'examen final.
Una abraçada!!

Bona nit,
només dir que ha estat un plaer poder realizar aquest curs, trobo que la formació que s'ofereix i els continguts són molt interessants i están molt bén explicats per a assolir-los.
Sempre he sigut molt conscient que per a poder treballar amb i per a nens, s'ha d'estar format, apart de tenir una sensibilitat innata que ens faci que ens apassioni aquest mon, que per cert, no és gens fácil.
Tot i així, donar les gràcies a tot l'equip formatiu que fa posible que podem estar preparats i tenir aquests coneixements.
Salut i a tots els companys de curs, tot i no coneixer -nos personalment, molta sort!


BONA TARDA A TOTS, JA S'ACABA EL CURS I NOMÉS PUC DIR QUE HE ESTAT ENCANTADA DE FER-LO, HE APRÉS MOLTES COSES ENRIQUIDORES I INTERESSANTS QUE NO HAGUÉS DIT MAI QUE UNA MONITORA DE MENJADOR TINGUÉS QUE SABER. AQUESTS CURSOS ET DEMOSTREN QUE SEMPRE VA BÉ TENIR FORMACIÓ I QUE MAI ESTAR DE MÉS AMPLIAR ELS TEUS CONEIXEMENTS. HA SIGUT UN PLAER!!

Bona tarda a tots. Arriba el final del curs i ens hem d'acomiadar. Per mi ha sigut un curs molt enriquidor on he pogut aprendre molt i on a l'exposar temes en comú he pogut captar idees que no se m'haguéssion ocurregut i al contrari, a vegades, fer-me canviar d'opinió. Espero poder-ne fer d'altres i ampliar la meva formació. Fins aviat.

Comentar que el curs ha sigut molt, molt complet i força interessant. Ha estat més ampli del que m'imaginava. També agraeixo als companys i companyes, així com als responsables del curs les seves aportacions de les quals sempre n'hi après. I també estic contenta de descobrir la pagina de l'Escola de l'Empordà.
En breu faré el curs de manipulació d'aliments i espero trobar un forat en aquest sector, i es clar, aprofitar les formacions on line per seguir millorant.
Una força abraçada des del Port de la Selva.


Hola a tots i totes!!
Aquest ha estat el meu primer curs on-line, m'ha agradat molt com està organitzada la plataforma i el contingut del curs. Les activitats m'han resultat molt interessants i també valoro molt positivament haver pogut llegir totes les opinions i comentaris dels companys/es, ja que també n'he après moltes coses. Bon estiu!!


Hola companys i companyes això s'acaba
Jo es el primer curs on-line que faig e vist que s'havia de treballar molt que si treballes el pots treure be
De toltes formes ha estat molt interessant i on he après moltes coses
Nomes dir-vos que ha estat un plaer i que tingueu molt sort


Hola a tothom,
Aquest és el meu primer curs online i he trobat que es treballa molt. Estic content perquè he après coses realment útils per a la meva futura experiència laboral. Trobo que el curs està ben estructurat i tot i que és feina ha estat força distret. Moltes gràcies i bon estiu. Sort!


Bon dia!
Aquest a sigut el meu primer curs on-line, ha estat molt interessant ja que he après coses del menjador que no sabia. Però en part ha estat una mica estressant ja que amb els nens de vacances, la feina de casa i tot no donava a l'abast.
Ara toca anar a per l'ultima prova i bon estiu!!
Molta sort a tots amb l'examen!!


Bon dia,
Aquest era el meu primer curs online i crec que ha sigut molt interessant i enriquidor perquè m’ha fet veure l’estona de menjador des de una altra perspectiva.
Que passeu un bon estiu!


Bé doncs, un curs mes finalitzat a l'escola l'Emporda, i molt contenta amb el resultat, no ha sigut el primer curs que realitzo en aquesta plataforma i estic segura que l'estiu que ve tornare a estar per aquí. Ha estat un curs molt entretingut i dinàmic de realitzar. He apres nous conceptes i el més important m'he seguit formant en l'àmbit de la meva sortida professional. Espero que us hagi servit a tots molt el curs i que seguiu el camí que heu escollit.

Aprofito per acomiadar-me companys. Veig que em passa com la majoria i ha estat el meu primer curs on-line, però m'emporto una molt bona experiencia i no dubto que seguiré fent cursos d'aquest tipus en un futur. El format m'ha semblat molt encertat, i m'ha permès compaginar el curs amb la feina sense problemes. Espero que tots els companys hagin gaudit tant com jo del curs i que aviat poguem treballar a les escoles per a llaurar un futur millor pels nostres alumnes.
Bon estiu a tots i fins a la propera.

Este no a sido mi primer curso online, pero tampoco sera el ultimo, porque el saber nunca ocupa lugar, y siempre tenemos que seguir evolucionando, espero que tengáis suerte en vuestros proyectos futuros y tengáis pasión por este mundo tan apasionante.
Buen verano a todos/as, un saludo.


I ja ha arribat el final del curs! La veritat és que m'ha agradat bastant poder fer aquest curs. He après coses interessants i he pout reflexionar sobre diversos aspectes que moltes vegades no ens hi parem a pensar. Les activitats han estat molt ben explicades i els continguts molt clars.
Espero que a tots us hagi anat molt bé i que hagueu pogut aprofitar-lo!
Una abraçada i que acabi d'anar molt bé l'estiu!!


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Qui està obligat per llei a sol·licitar el Certificat negatiu del Registre de Delinqüents sexuals? Tot el cal saber sobre el Registre de Delinqüents Sexuals

El model integral del lleure educatiu

Quina titulació han de tenir els monitors i les monitores dels menjadors escolars?