Principalment pensava que no em serviria aquest curs però gràcies això sé que em vull dedicar principalment a la meva vida a estar amb nens

Quins aspectes teòrics del curs de monitors/es t’han estat específicament útils per a la realització de les pràctiques

Tots els aspectes en general m'han sigut de gran ajuda ja que si no hagués fet el curs, les pràctiques no tindrien gaire sentit per mi i no hauria fet ni la mitat de les coses que vaig fer a les pràctiques. M'hauria quedat en blanc sense saber que fer, però sempre sabia que havia de fer gràcies a tot el que he aprés al curs de monitors, ja sigui el tracte amb els nens, amb els pares/mares i familiars o també el tracte amb els meus companys per fer un bon equip de treball.

Fes una valoració general de tot el curs de monitors/es

Principalment pensava que no em serviria aquest curs però gràcies això sé que em vull dedicar principalment a la meva vida a estar amb nens, ja sigui en el món del lleure o en un altre. Gràcies aquest curs m'he motivat per estudiar grau superior d'Educacio Infantil i més endevant segurament magisteri. Els companys d'aquest curs no haurien pogut ser millors. He fet bons amics i sempre els recordare. Les classes sempre eren divertides, no eren pesades, perquè els mestres ho feien tot de manera que ens agradés a tots. Mestres que ens han ajudat molt sempre que ho hem necesitat. Treballs que han sigut 100% útils perquè he après a programar, a jugar, a cantar i ballar, i sobretot a empatitzar amb el món del lleure.


JTP, Palafrugell

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Qui està obligat per llei a sol·licitar el Certificat negatiu del Registre de Delinqüents sexuals? Tot el cal saber sobre el Registre de Delinqüents Sexuals

El model integral del lleure educatiu

Quina titulació han de tenir els monitors i les monitores dels menjadors escolars?